ØRSTEDS-DINEREN

ØRSTEDS-DINEREN, som er skolens skolebod og kantine, kan findes på skoletorvet ved hovedindgangen.

Boden sælger et skiftende udvalg af boller, sandwich, salatbar, frugt, juice m.m.

ød

Bodens åbningstider:

Morgen: Kl. 08.10-08.25 er der åbent for alle. Det er her muligt at bestille dagens frokost, såfremt du ikke vil stå i kø.

Formiddag: I pausen er der åbent for alle elever og personaler.

Frokost: I pausen er der åbent for alle. Særlig aftale er der for indskolingen, så de kan komme først i boden og handle.

Til betaling i skoleboden benyttes et bodkort. Kortet afhentes i sekretariatet, hvor forældre registrerer kortet og tanker penge på. Link til betaling!

Der kan ligeledes betales med MobilePay. Kontanter modtages (men vi beder om, at det kun er i særlige tilfælde).

I alle afdelinger af skolen er der opstillet fontæner med koldt drikkevand. Det er derfor ikke nødvendigt at tage noget koldt at drikke med i skole. Man kan drikke direkte af fontænen eller vælge at fylde en drikkedunk til senere brug.

Link til bodens Smiley-rapport!